75 thoughts on “6-oji Naktigonė kitaip

  • 2014/06/11 at 02:59
    Permalink

    paryškinkit raudonai nuorodą į šaltinius.

    Atsakyti
  • 2014/06/09 at 00:10
    Permalink

    Jei visą kraštą užveistume lazdynais, tai galėtume vadintis branduoline valstybe.

    Apginklavę kariuomenę timpomis patyliukais apšaudytume Lenkiją ir net Rusiją.

    Ir kas tokius pabaidys?

    Juozas Erlickas

    Atsakyti
    • 2014/06/07 at 11:56
      Permalink

      lb.patiko skaityti ,klausant Romowe Rikoito(ten ideta).

      Atsakyti
  • 2014/06/05 at 03:47
    Permalink

    Rolandai, ar ne vertėtu sukurti keliolika (teminių) trumpų iki 10-15 min. video pranešimu pagal jūsų jau keletą metų gvildenamas temas. Nes kai kokiam "žaliam" nusiunti nuoroda su jūsų 2-3 val. video ar audio pokalbiais, jie net nepradeda žiūrėti. Atsakydami: Ką? aš tiek laiką gaišių. O tokių manau yra dauguma.

    Trumpi konkretus, įtikinami video rolikai, tikrai lengviau "užkabintu", O jei jau kiek susidomės, tai ir tas valandines laidas peržiūrės. Bendras prasmių laukas plėstusi sparčiau. 🙂

    Pagarbiai.

    Atsakyti
  • 2014/06/05 at 00:28
    Permalink

    Dėl vikingų. Jų valtelės plaukiodavo palei jūros krantą, kaip ir kadaise graikai. išku, yra tiesa, kad jie negalėjo plaukiotI dideliais atstumais ir į vandenynus. O jei tai vyko, o tai vyko , (kelionės iki Islandijos), tai lėmė psichopatologiniai9 klausimai. Plis sėkmė. Bet iš esmės su jumis sutinku. Vikingavimas baltijos jūros regione buvo pilnai įmanomas.

    Atsakyti
  • 2014/06/04 at 22:43
    Permalink

    Dėl ėjimo į laidas panašias, kaip "nuoga tiesa" – aišku, kad eiti. Tik tokiose laidose reikėtu laikytis principo; – klausk, bet po klausimo klausykis. O jei nesiklausai, tai ko klausi. Reikia buvimo " opozicinio tylėjimo". …. Pasikvietei, tai pagarbiai uždavus klausimą – išklausyk. O jei to nėra, tai iriniška šypsenėlė žiūrovams, bus didesnis kalbėjimas 🙂

    Atsakyti
    • 2014/06/06 at 20:21
      Permalink

      🙂 bet is kitos puses,tai isivaisduoju kokia katorga,turinciam ka pasakyti, zmogui tyleti ir klausyti visokiu nesamoniu.

      Atsakyti
  • 2014/06/04 at 10:30
    Permalink

    Idomu butu suzinoti tikra istorija apie Petra I,sklando tokia teorija,kad ji ,besimokanti Europoje,nuzude ar izoliavo,o i Rusija grizo visai kitas zmogus,kuris ir pradejo Rusijos europietinima.Jau tada vyko aktyvus pasaulio valdovu geopolitiniai zaidimai.Kiek yra zinoma,juk Rusija,caro Nikolajaus asmenyje,paskolino Jaunai Amerikai labai dideli kieki aukso.O juk skola reikia grazinti,tai ir nuverte cara Nikolaju.

    Atsakyti
    • 2014/06/05 at 04:27
      Permalink

      Įsiklausykite į pacituotą išmitį apie dabartį, praeitį ir ateitį. Tada kils mažiau bereikalingų klausimų.

      Atsakyti
  • 2014/06/04 at 08:41
    Permalink

    Puiki laida buvo. Didelis ačiū.Tik nesupratau, kada pratęsimas bus. Gerai būtų ir dalį apie geopolitinę prozą išgirsti. Tada vaizdas išbaigtas gautųsi. Tikriausiai, joje būtų ir Jūsų, gerb.Signatare, pamąstymų apie Lietuvos galimą vietą pasaulio galingųjų žaidimuose?

    Atsakyti
    • 2014/06/11 at 07:29
      Permalink

      Dėkui už įdomią laidą. Šiek tiek pastabų:

      Pasigedau paties Rolando vizijos, idėjos, koncepcijos Lietuvai.

      Bet gal kitoje laidoje pasiūlys?

      manau, bet kuris lyderis tiesiog privalo tai turėti

      Šiek tiek dar dėl laidos: Nepaisant to, kad tai teorijos, jos visos rėmėsi maksimaliai įmanomais faktais ir tendencijomis, ir daugelis tų teorijų prognozių išsipildė. PVz.: Makinderis prognozavo ir siūlė, kad reikia išskaidyti Rusiją į respublikas, kurias dabar turim. Haushoferis siūlė Hitleriui jungtis su Maskva ir Tokijumi, kitaip jį suės anglosaksai mirtinai. Taip ir nutiko. Ir t.t. Tad tos teorijos yra reikalingos, ne vien del to, kad padeda planuotis, strateguoti, prognozuoti, bet ir mobilizuoti pajėgas,Tautą idėjos linkme.

      Tikrai vertėtų padaryti paskutinę laidą apie geopolitinę prozą iki Rasos Šventės – būtų išbaigtas laidų ciklas. O po to jau ir ilsėtis ramiai vasaros metu 🙂

      Atsakyti
  • 2014/06/04 at 03:02
    Permalink

    del dalyvavimo svetimsaliu kontroliuojamoj massmedijoj.

    tikriausiai neverta dallyvauti tokiose laidose, kur astuoniems dalyviams skirta po 2 minutes, ir tos praeina, kai likusieji 7 oponentai + vedejas, pertraukinedami neduoda zodzio pasakyt ir is taves ziurovams paiso marginala.

    manau dalyvauti verta tik rimtuose pokalbio 2-ju oponentu + neutralus vedejas formato laidose, tipo "naktigone".

    manau naktigones ziurovu ratas plesis, Rolando politinis svoris augs ir tada jis gales diktuoti massmedijai savo dalyvavimo laidose salygas.

    galima tikriausiai ir y naktigone atsikviesti ydomiu zmoniu pokalbiui. tik nekviesti tu, kurie nesigaudo geopolitikoje, nes bus tik bereikalingi gincai su kvailiu, nors ir ne su astuoniais, bet kam gadint vakara 😉

    Atsakyti
    • 2014/06/04 at 21:45
      Permalink

      net 2 minutes! 1min. Referendumo priminimui,kita-Naktigones:)

      Atsakyti
  • 2014/06/03 at 18:47
    Permalink

    A2i8, nuostabi paskaita. Dėkui, valio.

    Atsakyti
  • 2014/06/03 at 16:46
    Permalink

    Dekui Rolandui uz atsakyma. Patikslinsiu, kad tai ir turejau omeny, kad tikram lietuviui antra pilietybe nereikalinga. Jei esi lietuvis sirdyje, kam tau kitos valstybes pasas? As pats gyvenu JK jau senokai, tad JK pasa galejau gauti senai, taciau neplanuoju cia nuolat gyventi. Manau net subirejus ES, niekas is cia lietuviu nevys namo, bet salygos gali priversti, tad pritariu tam teiginiui, kad gali daug kam tekt begt savo noru atgal i LT.

    Atsakyti
    • 2014/06/09 at 16:29
      Permalink

      Butent todel ir domina antra pilietybe, nes tarkim zmogus gali netureti pasirinkimo, arba grizti i lietuva, arba atsisakyti pilietybes,jeigu subyrejus es, bus pakeista sistema ir reikes darbo leidimu.

      Atsakyti
  • 2014/06/03 at 04:49
    Permalink

    tai apie tai ir buvo paminėta – janukovičius prieš paršenką beveik elgeta :)) o jei dėl turtų įgijimo būdų, tai jie visiškai panašūs !

    Atsakyti
  • 2014/06/03 at 02:24
    Permalink

    Istorijoje yra daug atveju,kai zydai buvo saudomi ,kariami ir t.t.Pas zydus yra ju sventa penkiaknyge-Tora.Kiekvienas zydas turi gyventi,dirbti,valgyti,pasninkauti pagal toroje surasytas taisykles.Tas taisykles sukure taip pat zydai,tik truputi aukstesnes hierarchijos.Jie jau vadina save levitais.Kai kurie zydai,laikui begant,pradeda uzmirsti tas privalomas taisykles,pradeda gyventi ne taip.Tam ir buvo daromi zydu pogromai.Patys zydai(levitai) taip auklejo savo tautiecius,kad visi kiti zydai matytu ir zinotu,kas ju laukia.

    Hitleri finansavo patys zydai.Ir jis gerai atliko savo darba ir uz tai jam buvo sumoketa.Zydai(levitai) juk patys prastume ta ideja,kad buvo holokaustas,kad zydu per kara zuvo keli milijonai ir t.t.O realiai susumavus,ju auku skaicius buvo apie 600 000,kai rusu zuvo virs 20 000 000,vokieciu-9 000 000 ir t.t.Eiline,kaip Rolandas sako,geopolitine poezija(siuo atveju proza).Yra tokia knyga-Levitavimo pagrindai,maciau yra ikelta fb.Taip kad sekmes skaitant ja.Ten viskas apie tuos "vargsus" judejus.

    Atsakyti
  • 2014/06/03 at 01:43
    Permalink

    Sveiki,p.Rolandai.Aciu uz gera 6-ios Naktigones laida.Tikrai informatyvi ir aiski- suprantama turetu buti daugumai.Malonu buvo girdeti apie Tartarija,manau ,kad akademikas Levasovas(siuo metu jau nuzudytas)tikrai rase tikra tiesa apie pasaulio istorija,Rusijos tikra istorija.Idomi detale,kuria ,anot Levasovo,galima patikrinti paciam, nuvaziavus prie "Didziosios Kinu" sienos-jei siena state kinai,tai puolimo zymes turetu buti nuo mongolu ir rusu puses,nes juk kinai state siena,kad apsigintu nuo priesu,o tikroveje yra atvirksciai ir apie tokia geopolitine poezija visi tyli,nors proza yra kitokia.Skaitant kiek kitokiu autoriu pasaulines istorijos kronikas,musu,kaip Lietuvos valstybes ateities geopolitines poezijos vizija matoma tik Didziosios Tartarijos puseje.Aisku,jei musu saliai vadovaus normalios pakraipos asmenybes su normaliu moraliniu veidu ir aiskia praeitimi.Rusijos,kaip pasaulines asies valstybes istorija,kuria zinome mes, isties yra pamokanti ir verta pagarbos.Cia gali mane apsaukti rusofobu ar dar kuo nors,bet lietuviai,nors ir esame priskiriami daugiau europieciams,daugiau bendro turi su rusais,nei su kokiais britais ar,neduok dieve,vokieciais.

    Mano galva,globalistu planuose Lietuvos vaidmuo yra parinktas labai paprastas,toks,kaip Ukrainos.Placdarmas kokiai nors naujai suplanuotai provokacijai pries Rusija,nes dirva tam labai kruopsciai paruose musu valstybes vairininkas.O ir aviu banda,besigananti tam tikrame valstybiniame garde,kur gerai seria,tam nesipriesina.Taip,supratimo erdviu riba gali buti labai didele,bet turi buti ir riba.Siuo metu pasaulio valdantieji ja jau perzenge.I domiu laiku mes gimeme ir gyvename,kaip toj dainoj-nei per anksti nei per velai.D, ar karta dekui uz Jusu darba laidoje ir dristu pasakyti,kad darbas atliktas puikiai.

    Atsakyti
  • 2014/06/03 at 01:08
    Permalink

    Vilčių dėjimas į atstovaujamą demokratiją ir kalbėjimas, kad ar ES ar Lietuvoje per parlamentą galima daryti norimus žmonėms pokyčius, tik reikia išrinkti tinkamus – tai yra paprasčiausias makaronų kabinimas.Tuos makaronus priimantys taip ir numirs, nesulaukę, kada rinkimus laimės jų "gelbėtojai", tie, kurie priims jiems pageidaujamus sprendimus 🙂 Žinoma, vienu atveju galimi pokyčiai tiek ES, tiek Lietuvos parlamente, bet tai nepriklauso nuo išrinktųjų, kokie jie stebuklingi prieš rinkimus bebūtų, o priklauso nuo tam tikrų sąlygų – tiek pačioje Lietuvoje, tiek užsienyje- , jeigu jos susiformuos, tai niekur išrinktieji nedings, jie privalės priimti žmonėms tinkamus ir daug metų laukiamus sprendimus.

    Įgyvendinti norimus pokyčius žmonės gali tik per tiesioginę demokratiją, tai yra, kai greta išrinktų politikų valstybėje jie turės svarų balsą ir teisę nuspręsti bei pakeisti politikų netinkamus, valstybei žalingus sprendimus.

    Atsakyti
  • 2014/06/03 at 00:40
    Permalink

    6-OJI NAKTIGONĖ – TIK KĄTIK ĮSIJUNGIAU. Kaip Visada – Puikiai kalba. Kas nors nesutinka? 🙂

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 23:38
    Permalink

    Prie Rusijos bėdų ir tuo pačiu revoliucijos labai prisidėjo ir tai, kad Rusija turėjo auksinį rublį, tai pakenkė Rusijai.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 23:21
    Permalink

    Labas vakaras, Rolandai.

    Kaip vertinate dabartinę Lietuvos ginklavimosi politiką? Kiek juokinga ir kiek graudu? 😀

    Pagarbiai,

    Milda Bartašiūnaitė

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 22:26
    Permalink

    Bet juk yra skirtumas tarp Porošenkos ir Janukovičiaus turtų

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 22:14
    Permalink

    Mano nuomone, ponas Janusas ne taip jau toli nuo tiesos…

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 22:02
    Permalink

    Aš čia Rolandai tu mano sielos kelvedys 😉

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 21:58
    Permalink

    Sveiki, Rolandai. Kaip manote, ar kas nors iš konservatorių partijos viršūnių visgi sės į kalėjimą?

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 21:48
    Permalink

    Neturiu klausimų, nes kaip klausimai, tai ir atsakymai neturi jokios prasmės ir vertės. Kas nori, tas informaciją susiranda ir be specialaus jos sukramtymo bei pateikimo. Vertę turi tik naudingo rezultato siekianti veikla, o ne pliurpalai. Naudingos rezultato siekiančios veiklos ir pasigendu iš visuomenininkų, vienintelis P.Šliužas nuveikė didžiulį darbą, už tai jam dėkui.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 21:12
    Permalink

    Sveiki, Rolandai. Būtų įdomu išgirsti jūsų nuomonę dėl NT kainų kitimo netolimoje ateityje. Ar pagrįstos gyventojų viltys, jog įvedus eurą kainos didės? O gal kaip tik jau ne už kalnų matysime kainų burbulo sprogimą? Ačiū.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 20:02
    Permalink

    Sveiki,

    gegužės 29 dieną buvo sukurta (gimė) Eurazijos sąjunga. Šis įvykis kitų fone liko beveik nepastebėtas (visiškai nepelnytas, manau). Kokias matote šios sąjungos perspektyvas ir kokią įtaką ji turės visai Geopolitinei situacijai pasaulyje?

    Ir antras klausimas, Janukovičius ir Porošenka, koks tarp jų skirtumas? O jei nėra skirtumo tai kam reikėjo Maidano?

    Ačiū.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 19:46
    Permalink

    Gerb. Rolandai,

    Man įdomi Jūsų nuomonė apie galbūt artėjantį pasaulinį karą. Kaip jūs manot kiek jis realus turint galvoje, jog valstybės apsiginklavusios branduoliniais ginklais ir atviro konflikto atveju Šiauriniame pusrutulyje ko gero nebeliktų gyvos būtybės jau nekalbant apie ekologines ir kitas paskui šį konfliktą seksiančias katastrofas. Ar ryšys vakarų šalys vardan savo trilijonų dolerių aukoti žmoniją. O gal pinigai visgi ne tokie svarbūs? Juk skolos ir popiergaliai žinomi nuo pat tuomet, kai atsirado pirmosios civilizacijos, buvo juk tokia ir Kartagina, Romos Imperija, Babilonija, Ispanijos Karalystė, Prancūzija ir daugelis kitų galingų valstybių istorijos bėgyje, kurios kiekviena savo laiku valdė pasaulį ir kontroliavo jo ekonomiką. Tačiau kaip visada prasiskolindavo, žlugdavo ir lyderio rolę perimdavo kita valstybė, kuri ilgainiui taip pat prasiskolindavo. Ir vis dėlto, galingosios šalys po savo viešpatavimo laikų niekur neprapuldavo, šis tas persitvarkydavo pasaulio geopolitinėje arenoje ir gyvenimas toliau tekėdavo sava vaga. Tačiau galbūt šie laikai kuo nors išsiskiria iš visų kitų tūkstantmečių? Galbūt ta grupelė o galbūt ir vienas asmuo, kuris valdo visą dolerio sistemą yra ant tiek cinikas ir jam visiškai nusispjaut, kad iš mūsų liks po jo grandiozinių planų įgyvendinimo?

    Žinau, buvo laikai, kai buvo kalbama, kad žmonės daugiau nebekariaus, nes atsirado kulkosvaidis… tačiau žmonės ir toliau oho kaip kariavo. Ar galima viltis (ir vėl wishful thinking) jog branduolinis ginklas ką nors iš esmės keičia. Ar reiktų visgi nebeatmesti jokio, net ir pačio juodžiausio scenarijaus ir galbūt susikrovus lagaminus nešti kudašių iš Šiaurinio Pusrutulio?

    Skolų burbului augti jau atrodo, nebėra kur ir krachas jau čia pat. Kiek duotumėte laiko iki pasaulinės pertvarkos kulminacijos?

    Aišku, čia visi kalba apie tankus, lėktuvus, artileriją ir t.t. bet kaip gi nepanaudoti savo galingiausio ginklo(kai gatvėje gauni į skudurus ir matai, kad tau galas, prisimeni visuomet, kad užpentyje dar turi peilį).

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 19:02
    Permalink

    Sviki. Labai daug kartų klausausi jūsų laidų

    ir noriu sužinoti, tai kokią ateitį Lietuvai šiandien galite nupiešti, matydamas, kokie procesai vyksta ?

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 18:20
    Permalink

    Ot paradoksas. Kiek stebėjau avis – visos nori jei ne piemenimis, tai bent jau šunimis būti. O kas gi čia gėdinga – būti avimi? Juk čia psichologų testas žmonių elgsenai prognozuoti. negi avys kvailos? Jos ir už piemenį protingesnės būti gali. O jau kiek bukių piemenų tarpe – tai užtenka po Lietuvos partijas pasidairyti. Va, Rolando bendrapavardis, pavyzdžiui. Nepasakysi, kad avinas, nes akivaizdžiai į piemenis pretenduoja. Bet – avinas. Arba Naglis. Tas tikriausiai – šuo, garsiai bliaunantis avino balsu. Jei turėtų gerą piemenį – gerai galėtų avis varinėti. Bronis – tikriausiai avinas .. O va Ramūnas – vilkas. Algirdas B.a.a. buvo piemuo, o Algirdas dabartinis – avinas. O Dalia- tikriausias šuo. ir dar pasiutęs.

    Įdomu ką Rolandas šiuo klausimu atsakys, bet man atrodo, kad su Naktigonių turiniu tas neturi nieko bendra.

    O dėl žvyro tai tu, Vienas, esi neteisus. Mašina puikiausiai važiuos, tik su laiku reiks baką išplauti. O betonas tai nesigaus – čia tai pataikei.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 17:11
    Permalink

    Sveiki Rolandai, nezinau ar tiktu poezijos formatas ateinaciai laidai, siu laiku temai labjau tiktu gal sokis su kardais….:) arba Sekspyro buti ar nebuti. Na, kadangi tu Rolandai numatei poezija, tikiu tavim, kad issisuksi ir taip, praktiskai tavo visos laidos ir pasisakymai yra epiniai. Su graziausiais linkejimais Egismille.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 15:09
    Permalink

    Sveiki gerb. Rolandai ir visi kiti. Žvelgiant iš šalies į tai kas čia vyksta, kyla natūralus klausimas – kas iš viso to išeis. Juk jei į benziną pripilti gero žvyro, su tokiu mišiniu nei toli nuvažiuosi, nei statyboje nepanaudosi. Kažkurioje senoje naktigonėje buvo kalbama apie žmonių rūšis. (kas dėl rūšiavimo įsižeidė, toliau neskaitykit) Tai aš ir noriu paklausti – visa ši informacija ir kitokios naktigonės skirtos avims ar šunims? Nes pokalbiai tarp piemenų (arba bent jau pretenduojančių į juos) turėtų vykti kažkaip kitokiu lygiu. Įneškite aiškumą šiuo požiūriu.

    Atsakyti
    • 2014/06/02 at 17:05
      Permalink

      sitas rusiavimas netikslus. reikia kalbeti apie zmogisko padaro samones rusis:

      yra zmogiska samone, demoniska, gyvuliska ir nenaturaliai pazeminta (narkotinemis medziagomis) daugiau apie tai galima rasti rusu visuomenes saugumo koncepcijoje (kob)

      Atsakyti
  • 2014/06/02 at 13:45
    Permalink

    Sveiki.

    Rolandai, aš pritariu jūsų išsakytoms mintims visu šimtu procentų ir manau, kad jūs labai teisingai darote, kad kalbate ir aiškinate žmonėms, apie jiems aktualius klausimus, į kuriuos atsakymų, manau, kad visuomenė taip būtų ir nesužinojusi, jeigu ne jūs….

    Pagarba Jums, esate šaunuolis:)

    Taigi, naudodamasi proga ir aš noriu užduoti jums vieną klausimėlį, į kurį jūs galite ir neatsakyti, nes manau, kad tai gali būti net pavojinga….:

    Vienoje iš „Naktigonių“ jūs išaiškinote, kad Hitlerio atėjimas į valdžią buvo gerai apgalvotas, galimai, amerikonų planas… ir, kad jo finansavimas taip pat buvo, galimai, iš Amerikos….

    Tai nėra jokia sensacija ir tai nėra jokia paslaptis, nes apie tai yra gana daug informacijos internete. Ir net internete yra filmukų, kuriuose yra rodoma, kad Hitlerį finansavo bankininkas Bušas, kuris yra prezidento Bušo senelis….

    Taigi, klausimėlis:

    Kodėl Hitleris nusprendė išžudyti visus žydus?

    Na, o, kad būtų aiškiau, tai:

    KODĖL, GALIMAI, BUŠAS NUSPRENDĖ IŠŽUDYTI ŽYDUS???

    Manau, kad visi suprantate, jog tokio masto žudynės be karo finansuotojo palaiminimo būtų buvę neįmanomos….

    Taigi, kodėl???

    Juk internete yra daugybė filmukų, kuriose yra rodoma ir apie tai, kad Bušų klanas yra ir masonų sektos narei. O Biblijoje yra rašoma, kad masonų sektą įkūrė žydų sionistai (žydų nacionalistai)….

    Tai, kaip tada čia suprasti?

    O gal reikėtų paskambinti į Izraelį ir paklausti pas Zurafą, gal anas galėtų paaiškinti…???:))).

    Sėkmės.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 11:55
    Permalink

    Ar nemanote kad kai mes isivesime eura 2015m jo jau reks atsisakyti po keliu metu nes ivykiai Prancuzijoje juda link to kad jie tures nauja radikalu lyderi, o Lenkai Cekai ir Vengrai startuos su geresnemis pozicijoms turedami savo valiuta.

    Atsakyti
  • 2014/06/02 at 10:53
    Permalink

    Mantai, taigi jei iš vienos valstybės padaro 10 gabalų, susietų su kitų buvusių valstybių gabalais, taigi tų valstybių paprasčiausiai nelieka. Nes juk administruojama apeinant buvusias sostines. Čia net oponuot nėra ko. Koks skirtumas, kad sienos nestumdomos. Šalis sudraskoma, o ne mažinama stumdant sienas. Rompėjus nusišnekėt ką nori galėjo, bet šie planai – ne Rompėjaus, o oficialios EU regioninės politikos planai, užfiksuoti oficialiuose dokumentuose, o ne vieno žmogaus pasisakymuose. Be to, perstumdant sienas, yra viltis, kad šalis ateity galės išsilaisvint ( kaip TSRS atveju) ir sienas atstatyt. O kai šalies išvis nelieka tiek teritoriniu, tiek gyventojų vientisumo atvejais – kaip tu išsilaisvinsi? Tu geriau įlįsk į tuos tinklalapius ir pasistenk suprasti būtent tokio perskirstymo logiką. Administravimo mechanizmą Kodėl tie regionai jungiami būtent su tais, o ne kitais, pagal kokius požymius? Tada mums visiems papasakok. Ar čia gudrus valstybių naikinimo planas, ar Briuselio biurokratų idiotizmo vaisius…

    O dėl kitos tavo komentaro dalies, tai juk ne sausi skaičiai lemia gyventojų užimtumo problemą. Skaičius gali ir pagražinti.Rinkos, rinkos lemia. Jei savo produkcijos neturi kur parduoti – tai darbo vietų ir nesukursi. Jei mūsų gamintojus ( televizoriai, dviračiai, audiniai, šaldytuvai, avalynė, kojinės, grąžtai, siurbliai) net iš savos Lietuvos rinkos jau išstūmė, tai tu gamink pigiau – tavęs atgal jau neįsileis. O juk tokioms prekėms mūsų rinka per maža, didesnių reikia. Per ką tu parduosi savo maisto pigią produkciją? – Maximoj. O jai bus patogiau dirbt su daug didesniu gamintoju, nes jis galimybes didesnes už tave turės ir kainų, ir mokėjimų atidėjimų politikoj. Jau jeigu kartą iš rinkos išstūme – tai ir galas, atgal tu niekaip neįlįsi be valstybės įsikišimo. Jei teisingai suprantu, Rolandas kalba apie tai, kad sunaikinus vietinę gamybą, neįmanoma sukurti pakankamai naujų darbo vietų, jeigu rinka neapasaugota ir valstybė neremia. O Ispanijos bedarbių skaičius susiek su emigracijos skaičiais, ir tada gausis tikras vaizdas. O išgyventi tai ten žinoma lengviau nei Lietuvoj – šilta, produktai pigūs.

    Todėl nesuprantu, kai Jūs, gerb. Signatare, aiškinat dalykus (muitų sistemą ir savo rinkų apsaugą), kurie galimi tik išstojus iš EU, bet apie siekį išstoti iš EU nekalbate.Sakote, kad tai būtų "bėgimas prieš traukinį". Kaipgi mes savo būsimos partijos tikslus ir priemones suformuluosime? Juk suvereniteto atstatymas tikriausiai irgi bus vienas pagr. tikslų? O tas, būnant EU sudėty – taip pat neįmanoma. Štai Jūs sakote " jeigu reikės – išstosime". Tai jei tas laikas dar neatėjo, tai kokius tikslus mes sau keliame? Marin Le Pen tikslas – "kad EU greičiau nusprogtų". Nesiūlau ir mums taip savo siekius formuluoti, bet aiškumo tai trūksta.

    O kokius tikslus sau kelia ta mums gimininga jėga Lenkijoj? ( kur 7 proc. laimėjo).

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 22:12
    Permalink

    Rolandai, ar nemanote, jog didelę dalį (gal ir lemiamą) pasaulio įsivaizdavime nulemia žmogaus pažiūros? Kad ir jūsų kalbos dėl Europos nutautinimo planų ir ta tema tarp 5-os naktigones komentaru pateikto Europos regionizacijos žemelapio.(kaip numatomos Europos ateities žemėlapis) http://www.aer.eu/publications/tabula-regionum-eu… Jį susiejus su Van Rompėjaus pasakytą frazę "Europos tauta", aišku galima visa tai vienaip interpretuoti. Dalis jums pritars, o kita dalis atsakys, kad žodis ne žvirblis ir ko tik neprikalbama, juolab kad tai tokio nereikšmingo žmogaus kaip Rompėjus (šachmatų terminais "pėškos") šnekos. Tame žemėlapyje valstybių sienos "nestumdomos", o pavaizduoti regionai yra/buvo realiai egzistuojantys tų valstybių administraciniai suskirstymai. Aišku tik keli padriki fragmentai iš konteksto, bet klausimo manau supratote. Čia kaip anekdote apie pesimistą, optimistą ir iki pusės užpildytą stiklinę: vienam ji pustuštė, kitam apypilnė.

    Kita mano komentaro dalis apie jūsų dažnai pabrėžiamą vakarų pasaulio juodąją skylę – darbo vietų nebuvimą. Opoenentai (pabūsiu juo aš:) sakys – Jav jau garsiai kalbama, kad pas save gaminti jau pigiau nei Kinijoje ar Meksikoje, o nedarbo lygio Jav pavydėtų ir daugelis šalių, į kurias "plaukia" gamyba (kurios, beje, dažnai ne ką mažiau santykinai prasiskolinusios valstybiniu lygiu). Aišku, Jav kiek gudrauja, įtraukdami ne pilną darbo dieną dirbančius ir pan., bet o kas negražina skaičių? Daugumos Europos šiaurės šalių nedarbo lygis taip pat pavyzdinis. Pietų europoje situacija prastesnė, bet neminimas vienas esminis faktorius – Ispanijoje dažnai šeimoje pakanka vieno dirbančio, jog šeima išgyventų, kai besivystančiose šalyje ir du dirbantys šeimos nariai uždirba mažesnes santykines pajamas. Naudoju žodi "santykines", nes tai dar vienas esminis faktorius – tiesiog negalima lyginti sausų skaičių tarp skirtingų šalių.

    Nuomonės dvi, o kuri jų teisinga? Kadangi mano nuomone pasaulyje dauguma dalyku nėra tik juoda ar balta, tad vienareikšmiška tiesa neegzistuoja, o laikantis pozicijos jog jis vistik labiau baltas ir toks pasaulio matymas būtų paremtas tvirtomis to žmogaus pažiūromis, žmogus visada rastų pateisinamų savo nuomonei ir ji užginčyti paprasčiausiai būtų neįmanoma. Nekalbu apie konkretų fragmentą ar skaičių, kalbu apie visumą. Bet norint jog žmonės burtųsi apie tam tikras idėjas/pažiūras, tiesiog būtinas vienos iš pusių jei ne kategoriškas, tai labai aiškus palaikymas. Gaunasi paradoksas, jog trečio kelio nėra, bet du galimi keliai nebūtinai veda į deklaruojamą tikslą.

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 20:32
    Permalink

    Trumpas klausimas. Karta is vieno sajudininko, nebepamenu kurio, esu girdejes toki issprudusi sakini: kai mes iskovojome nepriklausomybe, i valdzia atejo tokie zmones.. visai kiti zmones. Rolandai, manau zinote apie tai nemazai, nes buvote tu ivykiu sukuryje. Ka zmogus sakydamas tai galejo tureti omeny? Kodel daugelis jaunu tautos patriotu rizikave savo gyvybemis po to taip greit pasitrauke nuo valdzios, o gal nepasitrauke…?

    Tiesiogiai jusu klausytis negalesiu, bet irasa butinai pasiziuresiu.

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 18:18
    Permalink

    Sveiki,geriamas signatare,

    Ka manote apie Siaures Koreja?

    Kaip manote,ar Rusija prisijungs daugiau teritoriju ateityje?

    Aciu.

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 17:29
    Permalink

    Kodel R. Paksui buvo ivykdyta apkalta?

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 10:57
    Permalink

    Sveiki, Rolandai kaip manot ar Rusijos kariuomene isivers i Ukraina matydami kaip yra zudomi ju tautieciai ? Kiek dar nekaltu zmoniu turi zuti ,kad rusai isiverztu i Ukraina?

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 09:30
    Permalink

    Sveiki, gerb. Signatare. Girdėjau, kad Lenkijoj nemažai balsų per rinkimus gavo judėjimas, skelbiantis panašias į Jūsų idėjas. Gal galima būtų apie tai sužinoti daugiau?

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 08:38
    Permalink

    M. paaiškinkite ką turite omenyje sakydamas "klimatinį ginklą" – chimtreilus ar ką nors kitą ?

    Atsakyti
  • 2014/05/31 at 01:12
    Permalink

    Sveiki, domiuosi viskuo plačiai ir dar manau mažai ką žinau… bet turiu klausyma, tik gal šiek tiek ne įtema. Ne tik mano manymu pasaulyje jau ilgai vyksta karai, nematomi plika akimi ir jų yra skirtingų rušių. Vienas iš tokių tai klimatinio ginklo naudojimas. Jis yra užtušuojamas "Globalinio atšilimo" fikcija. 2004 metų skaičiavimas (jei neklystu

    ) Žemė į atmosfera per metus išmetė apie 750mlrd. tonų anglies dvideginio, o žmogiškoji veikla vos 3mlrd. tonų. Todėl neįmanoma, kad mūsų žmonių veikla darytu įtaką taip vadinamam "Globaliniui atšilimui". Manau, kad tai tik priedanga naudojant klimatini ginklą. Norėčiau išgirsti jūsų nuomone apie tai, gal dar ką plačiau. Ir dar esu girdėjęs kai ES nepriimė įstatymo del GMO produktų auginimo ir vartojimo JAV panaudojo klimatini ginkla, kad juos prispaustu(tiksliai visko neaprašysiu tam reikia dar tiksliau pasidomėti ir ilgai rašyti)

    Atsakyti
    • 2014/05/31 at 19:49
      Permalink

      Na kazka esu ir as apie tai girdejes. Siaip tas ginklas vadinasi HAARP. Internete info yra.

      Atsakyti
    • 2014/06/01 at 05:37
      Permalink

      "Klimatinis ginklas" yra, nors ir uzdraustas, tai galima net neaptarineti. Kurti ji pradejo faktiskai is kart po Antro pasaulinio karo, isbandytas ir panaudotas 1960-1980. Tai ginklas, kuris galingesnis uz branduolini. Jis sekmingai vystomas daugiau kaip puse amziaus… Jo lygi ir galimybes siuo laiku, vertinti sunku, nes tai slapciausia mokslo ir ginkluotes sritis… HAARP (High freguency Active Auroral Research Program) tai tik dalis sios programo… Oficialiai, ne viena salis pasaulyje nepripazino, kad valdo toki ginkla. Praeitame amziuje didziausiu pasiekimu sioje sritije turejo Tarybu sajunga, dabar pazangiausios sioje srityje yra JAV ir Rusija….. Neverta pamirsti ir "Geofizini ginkla", kuris taip pat sparciai vystomas… Kaip ten bebutu zmonija realiai arteja prie tikslo sunaikinti pati save…

      Atsakyti
    • 2014/06/01 at 21:59
      Permalink

      Tai, kad jis yra ir aš tikiu, bet baisiausia yra tai, kad jis naudojamas, kaip kažkas minėjo juo buvo puolama Rusija (norėta sukelti gaisrus) Europa. Šiaip mano žinoma informacija man dar yra nauja ir aš dar domiuosi apie tai, todėl negaliu plačiai komentuoti. Pirma kartą apie klimatini ginklą sužinojau pažiūrėjęs Nicolai Levasov interviu.

      Atsakyti
  • 2014/05/31 at 00:09
    Permalink

    Gerb. Rolandai, norėčiau užduoti klausimą. Visi, kurie palaiko ES nuolatos pabrėžia, kaip ji mumis rūpinasi, skiria paramą iš struktūrinių fondų, remiama ūkininkystė, verslas, projektai ir tt. .. t.y kad ES mums duoda vien tik naudą. Tačiau kaip yra realiai, nežiūrint pro rožinius akinius? Kiek ji iš mūsų pasiima, kokią kainą kasmet Lietuva jai sumoka atgal?

    Atsakyti
  • 2014/05/30 at 19:58
    Permalink

    Labas vakaras. Norejau paklausti kokia jusu pozicija dvigubos pilietybes atzvilgiu, esate uz ar pries? Ir kodel.

    Atsakyti
    • 2014/05/31 at 20:21
      Permalink

      Rolandas berods jau yra minejes, kad tarbavimas dviems seimininkams nepriimtinas. Mums isvykusiems gal ir gerai, bet is esmes, ar to reikia tikram savo tautos patriotui? As antra pilietybe suprantu, kaip plana B, kad butu kur pabegt is Lietuvos prireikus. Kitos logines naudos neismastau. (atsiprasau uz nelietuviskus rasmenis, nes darbo kompiuteryje pastaruju neturiu)

      Atsakyti
      • 2014/06/02 at 17:07
        Permalink

        Manau, kad isvykusiems pilnai uztenka leidimo gyventi, o su pilietybe kiekvienas turetu apsispresti… Dvi pilietybes, tai nesamone… is vis, tada kodel dvi, o ne 3 -5 -10 ir t.t. Naujas hobi – pilietybiu kolekcionavimas…

        Atsakyti
    • 2014/05/31 at 19:55
      Permalink

      Idomu ir man. Siaip mano nuomone tai kazkokie didieji pokyciai prasides po Prancuzijos prezidento rinkimu,nes galime numatyti kokiu paziuru zmogus laimes. Klausimas tik kokiu pokyciu tiketis?

      Atsakyti
      • 2014/06/01 at 01:58
        Permalink

        Manau reik tiketis Prancuzijos Nepriklausomybes… jeigu trumpai…

        Atsakyti
    • 2014/06/02 at 19:39
      Permalink

      Jokių permainų galite nesitikėti, kadangi EP atlieka tik demokratijos dekoracijos funkciją. Jeigu tik dekoracija pradės įgauti realią politinę galią, tarkim atsiras kokia 40 proc. taip vadinamų euro skeptikų, yra daugybę būdų tai neutralizuoti – įsteigs aukštesnius rūmus ar toliau leis rašyti visokias rezoliucijas niekur neskelbiamas…

      Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *