59 thoughts on “REFERENDUMO REZULTATŲ BELAUKIANT

  • 2014/07/04 at 18:35
    Permalink

    svarbiausias klausimas nebuvo žemės pardavimo klausimas – svarbiausias klausimas buvo ir tebėra 100 000 klausimas – užblokavus šio varianto priėmimą , nomenklatūrinė puvėsių krūva dar ne vieneriems metams užsitiikrino ramų, sotų ir amoralų murkdymąsi piniguose, dedant labai didelį ir rekordiškai skersą ant tos veršių bandos, kuri dar vis turi galimybę vadintis lietuviais …, – klaiku, liūdna, beviltiška – nesu chroniškas pesimistas, bet tikimybė, kad dar kartą pavyks surinkti tuos 300 000 parašų išsibėgiojusioje pensininkų ir valdininkų kolonijoje, yra nestipriai nutolusi nuo nulio …

    Atsakyti
  • 2014/07/01 at 20:50
    Permalink

    Iš tikrųjų situacija yra labai natūrali. Buvo akivaizdu, kad referendumas nepavyks, bet svarbi užduotis padaryta.

    1. Jeigu referendumas būtų pavykęs, reiškia didžioji dalis tautos yra sąmoninga, o prie tokios tautos tokia valdžia neįmanoma 🙂

    2. Referendumo rezultatai – patriotams parodė realią situaciją – koks procentas yra suvokiančių situaciją.

    Jeigu yra tik 10% žmonių turinčių Lietuvos dvasią, tai apie kokį normalų gyvenimą galim kalbėti? 🙂

    Bet mes dabar žinome, kad yra 10proc žmonių suvokiančių kas darosi, o tai labai daug. Dirbame toliau 🙂

    Nėra prasmingesnio gyvenimo ir didesnės galimybės evoliucionuoti asmenybei, kaip kovojonat už Tėvynę tobulėti ir kurti ateitį savo anūkams.

    Atsakyti
    • 2014/07/02 at 23:02
      Permalink

      Tarp tų žmonių ir aš esu kuris turi Lietuvos dvasią, ir suprantantis kas vyksta Lietuvoje..

      Atsakyti
  • 2014/07/01 at 18:17
    Permalink

    copy/paste is Respublika.lt str. "Pilietiškos visuomenės eutanazija (17)" komentaru:

    Inga 2014 liepos mėn. 01 d. 11:38:05

    Baudžiamajame kodekse yra įstatymas, kuris nurodo, jog agitacija už

    referendumo (tautos valios išreiškimo)ignoravimą yra valstybinio masto

    nusikaltimas. Galima agituoti už ar prieš pateiktus klausimus, bet ne už

    referendumo ignoravimą. Būtų gerai, kad įstatymo pažeidėjams tektų

    atsakyti už savo antivalstybinę veiklą.

    to Inga 2014 liepos mėn. 01 d. 12:21:16

    kaip manote,

    o čia ar ne tą daro tv laidų vedėjas savo video klipe?

    Ar čia ne akivaizdi agitacija ignoruoti referendumą?

    youtube.com/watch?v=pDKKkqEAB0Q

    Atsakyti
  • 2014/07/01 at 01:19
    Permalink

    taip, melo kojos trumpos. ir tuo pasinaudos geriau mokantys meluot, atskleisiantys oponento mela. ir taip tauta niekuomet neisbris is melo liuno.

    Atsakyti
  • 2014/07/01 at 00:56
    Permalink

    avinu banda, nesigaudanti nei politikoje, nei geopolitikoje, todel varinejama is vieno sojuzo gardo, y kita, kol ateis eile skerdyklon. ukrainietiskus avinus jau pavare skerdyklon.

    silpnai, besivaduojanciai is amerikonu kolonijinio valdymo Rusijai, Lietuva kol kas naudingiausia butu nepriklausoma, ar bent ne priesiska priesiskoj sajungoje. ka Putinas ir bande padaryt, padedamas Paksui ateiti y valdzia. bet avinai to nesuprato.

    visai kitas reikalas bus, kai Rusija nusimes amerikonu liberastiny junga ir sugriaus ketvirtajy reicha. tada Lietuvelei bus priminta ir lietuves snaiperes ir kavkaz center ir kiti "draugiskis" mostai ir amsejimas Rusijos pusen

    Atsakyti
  • 2014/07/01 at 00:34
    Permalink

    Egis: "Nieko nepadarysi, dėsnis yra toks, kad didžioji dalis tautos yra tik minkoma tešla ir platesniam sąmoningumui suformuoti reikia dešimčių metų. Ir ta tešlą minko tas kas turi resursų. Iš vienos pusės judėjimui reikia populizmo, iš kitos – su savo populizmu pralaimėsi geriau finansuojamam populizmui"

    – Kodėl dabar jau taip pesimistiškai? Padaryti galima daug ką, jei aklai nepriimsi priešų primestų žaidimo taisayklių. V. Čerčilis sakė: :Demokratija pati blogiausia valdymo forma, bet geresmės tiesiog nėra…" Deja, jis nutylėjo, kokia prasme – nėra geresnės ir kokia prasme – blogiausia? Šis tik tariamas prieštaravimas dingsta tik vienu atveju, jei suprasime, kad Čerčilis mastė bendresniame kontekste nei pai sau viena tauta. Blogiausia valdymo forma demokratija yra tautai, kuri sutiko žaisti savo politiką pagal jai primestus iš šalies demokratinius principus. Demokratija pati geriausia valdymo forma būti tegali tik toms išorės jėgoms, kurios primetė tas taisykles kitai, bet pasiliko galimybę kištis ir manipuliuoti.

    Iš istorijos žinome, kad ankstesniais žmonijos gyvavimo periodais niekas net nebandė visuotinai demokratiniais metodais valdyti. Kodėl? – O gi todėl, kad ir tada "didžioji dalis tautos yra(buvo) tik minkoma tešla".. Nesiūlau grižti prie tada praktikuotų drastiškų valdymo metodų. Siūlau tik susimąstyti, kaip racionaliai būtų galima valdyti visuomenę dabartinėmis sąlygomis. Manau, pirmiausia derėtų atsisakyti pripažinti mulkių ir sukčių fintus už gerbtiną nuomonę. Teisę pretenduoti į valdžios postus, būtų pravartu suteikti tik įgyjusiems tam reikalingą specialų išsilavinimą ir išlaikius atitinkamus egzaminus. Lygiai taip pat būtų pravartu ir norintiems turėti balsą visuomenėje bei rinkimuose. pirmiau gauti visuomeninio proceso pažinimo pradmenis bei išlaikyti egzaminus. Pastebėkite, dabar valdžiažmogių yra įnirtingai stūmiami projektai švietimo sistemoje, kur nebūtų jokio vertinimo, jokių egzaminų…

    Atsakyti
  • 2014/06/30 at 23:49
    Permalink

    Finansavimas, žinoma, būtinas, bet kai tenka finansiškai grumtis su transnacionalinėmis struktūromis, kurios slaptais ryšiais susijusios ir susijusios su pasaulinių pinigų emisiją beveik privačiai darančiais, tai kiek besuaukotų uždirbtų prieteliai, priešams šimtatūkstanteriopai bus pateikta tiesiog atspausditų.

    Atsakyti
  • 2014/06/30 at 22:45
    Permalink

    Ka dar noreciau pasakyti tiems kas bijojo,kad LT gali ismesti is EU. Mielieji mano, jums niekada nekilo tokia mintis, kad EU zymiai daugiau suinteresuota, kad LT ( ir kiti) butu EU. LT be EU pragyvens, EU be LT ir kitu nariu negali egzistuoti is esmes. Ir nepamirskit, kad EU turi daug didesne nauda is sukurtos Sajungos, nei Lietuva. As nebandysiu ka nors itikinti, jus visa tai pajusit savo kailiu gana netolimoje ateityje…

    Atsakyti
  • 2014/06/30 at 15:19
    Permalink

    Rolandai, siūlau Jums apsijunkti į vieną partiją kartu su Algirdu Paleckiu, Juriju Subotinu ir Pranciškum Šliužu. Keturi protingi aktyvūs vyrai – kalnus nuversit. Kaip keturi komunarai. O kai dar partija -tai bus ir rimta jėga. Anūkai su pasididžiavimu jūsų paminklą draugams rodys.

    Atsakyti
  • 2014/06/30 at 01:59
    Permalink

    Senais laikais kai dar gyveno Ciurlionis Zmones kalbejo dauguma Lenkiskai ir Lietuviu kalba jie skaite varguoliu kalba ,dabar tas pats Tik europa yra viskas o Lietuva niekas.kazkas mus ismokins gyventi

    Atsakyti
  • 2014/06/30 at 01:57
    Permalink

    Ačiū už pozityvę "Naktigonės" pabaigą. Buvau šokiruota ir nusivylusi referendumo dalyvių skaičiumi, rezultatais. Kaip tamsiame tunelyje reikia šviesos: "ką daryti toliau? kaip nenusivilti ir netapti "Jonu abejinguoju"?

    Atsakyti
  • 2014/06/30 at 01:14
    Permalink

    Jau po referendumo galiu drasiai kalbeti. As buvau isitikines kad ar referendumas neivyks, ar prabalsuos kaip nors "reikalingai" ar "ras kruva pazeidimu" ar dar kaip nors. Jums pavyzdys palyginimui. D.Britanijoje bus referendumas del Skotijos atsiskirimo nuo J.K. Ir bus kazkoks Lietuvos analogas (ar nesurinks reikiamo kieki rinkeju, ar rinkejai prabalsuos "teisingai"). Anglija istisus simtmecius kariavo su Skotija stengamasi ja Skotija pavergti, o cia staiga iseina skotai ir sako"

    -Mes nusprendem atsiskirti. Surengsim referenduma.

    Anglai jiems:

    -Na gerai, renkit. Demokratija, zmogaus teises, visas civilizuotas pasaulis ir progresyvi zmonija.

    Skotai subalsuoja ir isstoja is J.K. Jums nejuokinga? Simtmeciai kardu ir krauju skotai kovojo ir pralaimejo o pasirodo tik referenduma reikejo surengti. Tas pats ir su Siaures Airija. O po to kaip Skotijos referendumas "neivyks" anglai istisus simtmecius koziruos argumentu kad "stai skotai patys nori buti J.K. sudetije".

    Az daugmaz suprantu situ liberalu mastyma ir suprantu kodel jie leido referendumui Lietuvoje ivykti.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 23:54
    Permalink

    PASIŪLYMAI: Daryti atskirus portalus, savo internetinę žiniasklaidą – ir tam 15proc patriotų, nebesinaudoti viešają propagandine žiniasklaida, o naudotis alternatyva. Vienytis – daryti ir kurti alternatyvą viskam kas yra vieša ir neteisinga (Европа – Евро – Еврей – 666). Mes pasirengę.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 23:21
    Permalink

    As sendiena supratau kad ta jega kuri užvaldo gyvūnu sąmone ir veda juos link susinaikinimo. Ta pati jiega uzvaldo ir Tautas. Kaip gyvenau PAR ne viena karta teko važiuoti prie juros gelbėti banginius ar delfinus išplaukusius i kranta. Nesvarbu kiek besistengtum juos atgal i gilesnius vandenis traukti, jie vis vien plaukia atgal. Tas siuo metu vyksta ir su Lietuva. Niekas jos neisgelbes kad ir kaip mes besistengtume, kol pati Tauta to nenores.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 23:19
    Permalink

    šaunus laidos galas,norisi ir toliau kilti i kova prieš drakona.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 23:10
    Permalink

    Aciu Rolandai, kad kalbi pozityviai, nejauciu 6irdyje pralaim4jimo. Tik i6ry6k4jo dar labiau, kas yra kas….Tiek tikru draugų suradau, ir Jus pazinau….

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 22:34
    Permalink

    Apie pinigus, kurie mokami komentatoriams ir panašiai. Pakalbėkit apie tuos, kurie gauna pinigus iš kitos pusės, nei vakarai. Jie sėdi ramiai ir nieko neveikia?

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 22:31
    Permalink

    Sveiki Rolandai, musu pilieciai gaudami ismokas, nekelia sau klausymo kodel jie jas gauna su tokia mintimi, kad galvoja jog apgauna ES, bet jie nezino, kad ES globalistai tokia zmogaus savybe puikiai pazysta kaip goduma, o sitas zaidimas baigiasi lietuvio pralaimejimu kuris galvoja, kad pinigai eis veltui ilgam, viena diena jie paprasciausiai ju nebegaus, o savo verslo jis jau nebetures.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 22:13
    Permalink

    Gerai, ką darom toliau, kokie pasiūlymai?

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 22:11
    Permalink

    Kitaip referendumo rezultatai būtų atrodę, jei kaip tik balsavimas būtų privalomas. Priešingu atveju, kaip siūlo Rolandas, tie, kurie neturėtų privilegijos balsuoti, neturėtų ir teisės reikalauti ko nors iš valdžios.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 22:10
    Permalink

    Ateinu aš į sektą ir sakau, žmonės jūs sektoj. Visi atsako, tu tiesiog nesuvoki esmės, tau trūksta sąmoningumo, aš einu toliau. Ateinu į Bažnyčią sakau, žmonės jūs filosofijos namuose, tai tokie pat dievo namai, kaip ir trobelė kaime. Žmonės ant kelių meldžiasi už mane, jie jaučiasi geriau, einu toliau. Ateinu prie seimo čia žmonės verčia nepatinkančią valdžią. Sakau jeigu tu pats jau esi šeimininkas ir tau nebereikia valdžios, ko tu čia?Todėl, kad Jie žudo mūsų planetą. Blogina mūsų maistą, orą, gyvenamąją aplinką, valdo informaciją. Reikia viską pakeisti, žadinti žmones, mes teisūs, reikia, kad mus išgirstų, sektų. Aš toliau nebeinu lieku čia, čia galiu gyventi, LAISVAS toks koks gimiau, minios dėmesys užimtas, aš ne dėmesio zonoj, alternatyvioj Lietuvoj, mūsų čia daug, gyvenam švariai, žaliai, laimingai. Rytoj praeisiu pro pat tave, tu manes nepamatysi.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 21:43
    Permalink

    Sveiki. Ar bus įkeltas video iš susitikimo sodyboje Šiauliuose? Gal yra naujos informacijos dėl "Mūsų gretų"?

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 21:37
    Permalink

    Man tai keista kodel per "Puka" buvo atsaukta transliacija… Nesuprantu, kaip du durniai negalejo susitart 🙂

    Atsakyti
    • 2014/06/29 at 21:57
      Permalink

      Gal nustok loti? Pūko TV gavo įsakymą iš saugumo nedaryti laidos.

      Atsakyti
  • 2014/06/29 at 21:12
    Permalink

    Rintintinai, elgtis su rinkėjais, kaip su avių banda yra labai nepagarbu. Pažiūrėk, kas į žmones žiūri pagarbiai, o kas "pa-grobiai"? Antra primelavus rinkėjams nesąmonių, teks už jas ir atsakyti. Nepalyginamai geriau gyventi tiesoje ir juos budinti, negu migdyti melais iš kitos barikadų pusės!

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 21:00
    Permalink

    Fragmentas iš šiandienos referendumo: nuėjau 7h30 ir pirmas pabalsavau vietos savivaldybėje. Žinoma pažymėjau ,,TAIP" (Pritarti konstitucinėms pataisoms), bet prieš einant balsuoti buvau klaidinamas vieno komisijos nario, kad pritariant REFERENDUMUI turiu žymėti ,,NE". O tai klaidinimas – nusikaltimas.

    Reiškinys: manau tai nėra pavienis atvejis, o vykdomas klaidinimas kiek įmanoma platesniu mastu (tokių nusiskundimų internetinėje erdvėje netrūksta, bet lietuviai nusiskundimus rašo retai ir oficialiai atrodo, kad ir viskas gerai). To pasekoje ir patys rezultatai visų sudalyvavusiu gali neatspindėti tikrosios nuomonės.

    Ateitis: viliuosi, kad neįvykusio referendumo atveju, aktyvieji žmonės mesis visas jėgas į savosios valios išreiškimą per naujos partijos kūrimą su pagrindiniu tikslu jau net Lietuvių kaip tautos ir valstybės išsaugojimo žygiui supant vieningu stipriu bendro prasmių lauko.

    Baimė: Nepralaimėti nepradėjus kovos, o to dabar iš mūsų ir bus tikimasi !!!

    Atsakyti
    • 2014/06/29 at 22:00
      Permalink

      Partijas sistema nugesins. Greičiau pasaulinis karas, kurio dvelksmas jau jaučiamas, išspręs Lietuvių tautos išlikimo ar pražūties klausimą, nei mes patys.

      Atsakyti
  • 2014/06/29 at 20:52
    Permalink

    Labas vakaras Rolandai. noriu jūsų paklausti kaip jūs būtumėt vykdę žemės reformą jei jūs būtumėt valdžioje atgavus nepriklausomybę? na jūs kažkada minėjot kad būtumėt darę kitaip su žemių gražinimu.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 20:39
    Permalink

    sveiki

    rolandai minejai kad leonas glinskis yra nufilmaves apie sajudi ir apie landsbergi. nebutu galimybes tuos video sukelti i elektronini formata ? noretusi pamatyti

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 20:31
    Permalink

    Kas atsakys už iššvaistytus virš dešimt milijonų sumą skirtą referendumui, kai vadai ir vadukai agitavo nebalsuoti ir ignoruoti 320 000 piliečių valią? Juk tai praskolintos Lietuvos turtas, kuris Lietuvą ir toliau stumia į pražūtį.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 20:14
    Permalink

    Sveiki, greičiausiai šioje laidoje neaptarsit daugumos klausimų, o pagrinde bus diskutuojama apie referendumą, nors iš kitos pusės pažiūrėjus nėra čia ką per daug ir diskutuoti… Vis vien tokią mintį norėjau išsakyt. Kažkaip nei vienoje laidoje nekalbėjot apie mūsų mokestinę sistemą. Turime tikrai daug įvairių mokesčių, kažkodėl valstybė vis dar "verkia" kad nėra pinigų ir nėra kaip surinkt jų.. Štai aną dieną apsipirkęs parduotuvėje pagalvojau apie PVM, nemažas mokestis, kiekvienam iš mūsų gulantis ant pečių kiekvieną kartą išleidus litą. Atrodo tas 21proc. gal ir teisinga ir normalu, bet paprastas pirkėjas apsipirkęs parduotuvėje tai ne 21proc. sumoka. Na pvz gamintojas taip pat sumoka PVM, bet jis jį įskaičiuoja į produkto kainą, prekybininkas kuris parduoda pirkėjui produktą – vėl įskaičiuoja savo PVM į prekės kainą. Tai realiai gaunasi, kad pirkėjas likęs paskutinis grandinėje, sumoka kainą į kurią jau įskaičiuota gamintojo pvm + pardavėjo pvm (pvz prekybos centro..), taigi pirkėjas sumoka jau ne vien savo 21proc. PVM.. Žinoma FAKTIŠKAI ant POPIERIAUS, tai kiekvienas sumoka po savo dalį, bet galutiniame variante, skaudžiausiai sumoka žemiausia grandis.. Ir tas manymas, kad iš verslo bus surenkami didžiuliai pinigai, visiška nesąmonė, nes verslas paprasčiausiai nusistums savo mokesčių dalį į prekės/paslaugos kainą, kuri prismaugs vartotojus, kurie ir sumoka mokesčius tiek už verslą, tiek už save..

    Šiuo atveju manau, kad PVM mokestis yra žalingas visai valstybės ekonomikai, nes jis lengvai apeinamas, įskaičiavus jį į produkto/paslaugos kainą, ko pasekoje, iškilus kainoms krenta vartojimas ir surenkama mažiau mokesčių – su kiekvienu tarpininku prie kainos prisideda po 21proc (+- pvm lengvatos ir t..t, bet prisideda..)

    Atsakyti
    • 2014/06/30 at 22:03
      Permalink

      Ne visai taip… PVM, tai lengviausia surenkamas mokestis ir gana sunkiai apeinamas… PVM nesipliusuoja, pliusuojamas PVM nuo pridetines vertes, jeigu trumpai… Biudzetui, vienas is svarbiausiu mokesciu…

      Atsakyti
  • 2014/06/29 at 19:44
    Permalink

    Daugelis kalba, mase, avys, sutinku visa sita yra, bet be sito nebutu visa ko kita, tai yra vedanciuju ir t.t. O del resursu, tai reiktu tik issiaiskinti, pagal istatymus Lietuvos, arba uzsieni kur geriausia, ikurti labdaringa organbizacija, kuriai aukotumem pvz.: tiek kiek nori ir arba nustatyti menesini aukos mokesti, o is situ pinigu, galima butu kurti aukojimo pagrindu, tam tikras jegas. Tik reikia zmoniu grupes. Nes veikiant principu MES galima daug ka nuveikti. O suprantant, kad be pinigo nepajudesi, tai geriausia butu kurti organizacija, netgi sakyciau centra kuris kordinuotu viska. stebetu visus ivikius, rinktu duomenis.

    Atsakyti
    • 2014/06/30 at 21:56
      Permalink

      Visiskai sutinku, kiekvienam judejimui reikalingas finansavimas. Neverta daug vilciu deti i kazkokia labdara, taip tai pades pagrinda veiklai, bet turi buti sukurtas judejimo padarinys, kuris realiai uzdirbinetu ir pildytu judejimo saskaita. Kiekviena partija, kiekvienas judejimas, jeigu jis realiai siekia savo tikslu, turi finansavimo saltinius, kitaip nebuna.

      Atsakyti
  • 2014/06/29 at 16:47
    Permalink

    Kaip vertinate Lapinską ir panašiai mąstančius, pokalbio radijjuje birželio 26d., apie amžinai traukiamą "rusų kortą", kad viskas ką anksčiau teigėte yra neva ne tiek naudinga Lietuvai, kiek naudinga Rusijai. Kaip su šiomis pažiūromis kovoti ir ką atsakyti provokatoriams, nes patikėkite, mano jaunų draugų tarpe yra tokių, kurie rusofobiškai kikena iš neva "Kaikariškų" pažiūrų turinčių piliečių. Kaip tam jaunam "apsiskaičiusiam" žmogui reikia padėti atskirti, kur yra tikro lietuvio sąmoningumas, o kur galbūt tikrai rusiškas interesas įsiterpęs? Nes tikrai, Ukrainos krizės apimtame kontekste, šis referendumas rišasi su "koloradiškų" savybių ir idėjų turinčiu žmogumi, dauguma mano draugų bijo išreikšti nuomonę netgi viešojoje erdvėje, "palaikinti" (like angl.), nors kaip poto kabėjome – man jie pritaria..

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 14:44
    Permalink

    Nieko nepadarysi, dėsnis yra toks, kad didžioji dalis tautos yra tik minkoma tešla ir platesniam sąmoningumui suformuoti reikia dešimčių metų. Ir ta tešlą minko tas kas turi resursų. Iš vienos pusės judėjimui reikia populizmo, iš kitos – su savo populizmu pralaimėsi geriau finansuojamam populizmui. O kiek atsiras bendraminčių – 2000 ar 200 000 nėra jokio skirtumo – esmė kokios bus to judėjimo struktūros ir ką jos veiks.

    Kaip stipriai sukalta sistema – rodo Garliavos istorija, kuriai apibūdinti Rolandas nerado žodžių. Sako – visko mes niekuomet nesužinosim. Visko sužinoti ir nereikia – tam yra protavimas. 240 policininkų, krūva lavonų – pakanka duomenų kad suprastum kaip viskas vyko ir dėl ko vyko, o kad svarbiausia – pasitelkiamos bet kokios priemonės kad išsaugoti SISTEMĄ.

    Šis referendumas svarbus surašant ''laisvus agentus'' , tokius intuityviai išdykaujančius ir nelabai veikiančius pagal sistemą.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 14:04
    Permalink

    PS. gal galit pasakyti kur ta laida bus transliuojama? nes niekur nieko neparasyta.

    Atsakyti
    • 2014/06/29 at 18:55
      Permalink

      Sveiki, transliuojama bus čia. Šiame puslapyje.

      Atsakyti
      • 2014/06/29 at 19:30
        Permalink

        Laida bus transliuojama ne per "Pūkas-tv", bet įprastu "Naktigonė kitaip" formatu šiame puslapyje.

        Atsakyti
  • 2014/06/29 at 13:12
    Permalink

    Aš Rolandui šita klausimą buvau uždaves Alytuje : ) , jis suprato klausimą, bet aiškaus atsakymo, kodėl renkasi to nedaryti nedave.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 12:14
    Permalink

    Bendrai pagalvojau apie rinkimų sistemą. Lyginant su technologijomis ji randasi akmens amžiuje. Iš esmės atstovai buvo renkami tam kad praeityje nebuvo techninių galimybių visiems gyventojams išreikšti savo nuomonės bet kokiu klausimu. Bet esant dabartinėms technologijos nei seimas, nei prezidentas nereikalingi. Gyventojai be problemų visame tame procese gali dalyvauti tiesiogiai. Reikalinga tik vykdomoji valdžia. Kuria galima išrinkti elektroniniu būdu kad ir iki gyvos galvos. Tiesiog laikas nuo laiko pasitikrina savo pasitikėjimą ir tegul dirba. Taip pat nereikalingos jokios partijos. Iš piliečių išplaukia kažkokios įdėtos ir kiti jas palaiko arba ne. Nelendu į tokios sistemos detales, bet bet kurio atveju ji labai pigi lyginant su dabartine ir įtraukianti visus į šalies valdymą. Pasinaudoti ar ne šalies realia valdymo galimybe čia jau asmeninis reikalas. Bet tuomet nebus ką kaltinti. Kaip pasiklosi taip išmiegosi.

    Atsakyti
  • 2014/06/29 at 04:52
    Permalink

    Cia noriu kiek papriestarauti Rintintino teiginiui "norint pasukti banda tinkama linkme su ja ir reikes elgtis adekvaciai kaip su banda ir su ja kalbeti jai suprantama kalba".

    Nemanau, kad ta vadinamaja "banda" reikia isskirti is musu tarpo, juk tai bandai priklausantys zmones vis tik taip pat kaip ir mes priklauso tam paciam tautiniam etnosui, jie yra musu kaimynai, bendradarbiai, seimos nariai. Sprendziant sia beda manau pirmiausia reikia pripazinti fakta, kad musu baltiskoji kultura yra stipriai pralaimejusi. Tiesa nors simtus metu aisciu tautos ir sugebejo atsilaikyti pries visos aplinkines Europos spaudima, pripazinkim ilgi okupacijos, polonizavimo, rusinimo, ir ypac neatsakingos valdzios vykdomos politikos metai, stipriai pakirto zmoniu pasitikejima ne tiek savo valstybe, kiek savo jegomis.

    Mano giliu isitikinimu tautine kultura yra tos saknys, sablonas ar pavyzdys is kurios semiasi jegu ir auga zmogaus ckarakteris, tikriausiai daug kam girdeti teiginiai jog "vokieciai prisirise prie taisykliu", "rusai nebijo nieko isskyrus buti nugaleti", ispanai vienokie italai kitokie ir t.t.

    Manau jog Europos kaip zemyno isskirtinumas, jega, ir netgi civilizacinis pranasumas pries kituose zemynuose gyvenancias tautas (tikrai nemanau, kad kitur zmones buvo kvailesni), butent ir buvo tai jog palyginti mazame zemes plote susidure viena su kita daug ganetinai skirtingu kulturu, nors sie susitikimai retai pasisukdavo draugiska linkme, vis tik kultura norinti islikti turedavo tiek tobulinti tai ka jau sukurusi, tiek perimti is oponento tai kas geriausia, priesingu atveju manau grese uzkariavimas, ko pasekoje kalbos, paprociu, realigijos praradimas. Kita vertus nors ir didziule karine galia (kas siuo metu labiau atitiktu pinigus, izulu mela, pasiryzima savanaudiskiems tikslams) pasizymincios tautos nepaisant to, kad trumpam ir sugebedavo pavergti aplinkines , taciau apie jas zinoma siomis dienomis nebent is istorijos vadoveliu ir vietovardziu (normandu pavyzdys).

    Dabar klausimas ar reikia siekti vienos pasaulines valstybes su savita kultura, sakykim jei sios valdzia tikrai rupintusi zmonemis, ju reikmemis, jei suteiktu laisves, uztikrintu sauguma ir daug geru kitu dalyku? Tautininkai atsakys neigiamai, bet neabejoju, kad likusi tautos dalis (ypac nebalsavusi referendume), astakys teigiamai. Kurie teisus? Lengva kalbeti tautinemis temomis, jei tevai, mokykla ar supanti aplinka to moke, jei zmogaus ugdymas buvo kitoks, net neabejoju, jog tautines valstybes issaugojimas jam neuzims svarbesnes vietos nei eiline debatu laida per televizija ten kokio nors istatymu projekto klausimu, negi smerksim toki zmogu uz tai, vadinsim ji "banda ar avimi"?

    Nors ir paminejau tokia dilema tarp dvieju skirtingu poziuriu, vis tik esu "visom keturiom" uz tautiskumo issaugojima. Jau vien todel, kad pasaulis netektu puse viso savo grozio, Kokia zmonija butu be Lietuviu, Anglu, Prancuzu, Meksikieciu ir daugelio kitu tautu.. Kiekviena tauta tai atspalvis tu atskiru zmoniu branduoliu istorijos tekmeje isrutuliojusiu vertybes, tokias kaip drasa, pasiaukojimas, viltis…., nugalejusiu ivairiausias kliutis, padariusiu stulbinanciu atradimu.

    Tauta visu pirma, kaip ir zmogaus charakteris yra atsakas i iskilusius sunkumus. Be kliuciu iveikimo, sugebejimo isspresti iskilusius uzdavinius charakteris bevertis. Tad "norint pakreipti banda tinkama linkme" visu pirma reikia jai parodyti savo ideju svarba, ideti darbo, telkti, suteikti zavesio savo idejoms, neprarasti tikejimo nuolatiniu nesekmiu kelyje, rasti bendraminciu, kad kelias neatrodytu per ilgas, rati prasme tame kuo uzsiimi…. Nepamenu kur girdejau anekdota "geras piemuo ne tas kuris gena ozkas, geras piemuo tas kuri pacios ozkos vejasi".

    Atsakyti
  • 2014/06/27 at 12:40
    Permalink

    Rolandos izvalgos vienos giliausiu kokias tik esu girdejes viesojoje erdveje. Taciau net is savo trumpos gyvenimiskos patrities sakau kad 90 %, o gal net ir daugiau – jos esti neikandomos , nesuprantomos ir nesuvokiamos a. Desnis deja toks kad dauguma deja esti nepajegi ir bus lengvai manipuliuojama jau beveik jokiu zurnalistiniu principu bei objektyvumo nebesilaikancios, kapitalo besivaikncios , "prostitustikos" ziniasklaidos ir jos uzsakovu, bei musu partiniu mafijiniu klanu demagogijos meistru..Svariai sito zaidimo neimanoma laimeti .. Siulau Rolandui rinkti bendrazygisu pagal vertybes ka Rolandas dar vadina "prasmiu lauku",.. taciau norint pasukti banda tinkama linkme su ja ir reikes elgtis adekvaciai kaip su banda ir su ja kalbeti jai suprantama kalba..Siulau Rolandui zaisti tom paciom kortom kaip ir oponentai t.y provokacijos , populizmas, pasikapstyti po oponentu biografijas ir kelti viesumon..Kodel Rolandai negali zadeti 2000 lt minimumo ? Sauk visiems , kad pakelsi algas iki 2000 lt..O jei paklaus kaip.. gi zinai : gamybos gaivinimas, muitai, savu gamintoju remimas,valiutos devalvacija, gamybos , zemes ukio remimas sava emituota valiuta, ..

    Atsakyti
    • 2014/06/28 at 20:38
      Permalink

      Rintintinai,negasdink tokiom idejom, Rolandui ir jo bendraminciams reikalingi blaiviai mastantys ir suprantantys pilietiski zmones ,o ne avinai einatys paskui 2000 minimuma.

      Atsakyti
      • 2014/06/29 at 12:18
        Permalink

        Tam kad butu imanoma pakeisti kazka pirma reikia – VALDZIOS..tam kad gauti valdzia – reikia eloktariato.. .Tam kad gauti balsus reikes populizmo , marketinginiu triuku bandyti patraukti ziniakslaidos demesi provokacijom, skandalais ir t..t ..Reikia ziasti ju kortom..Kitaip laimeti nera sancu- toks desnis.Niemanoma laimeti zaidimo kai vienas sukciauja ,o kitas bando laikytis kazkokiu principiu, morales normu….Kaip sake cercilis " pasikalbejus su eiliniu rinkeju man darosi baisu del savo salies ateities"..Niekas nepasikeite..Pilietisku , blaiviai mastanciu zmoniu bus krastutine mazuma ir tokie turetu buti R.Paulausko bendrazygiai….Populizmas , manipuliacijos ,marketingas nera blogi irankiai is esmes ,,,svarbu kas ir kokiam tikslui juos naudoja…Vaiikais mes irgi manipuliuojame – duodam saldaini vesdami pas dantista, skatinam zaislas uz gera elgesi, formuodami gerus iprocius…Jezus irgi pradzioj savo mokymo, vykde marketingo faze – visiems zadejo padeti patekti i dangaus karalyste..o tik kai surinko pakankamai pasekeju pareiske, kad dievo karalyste esti jumyse i mazesne uz aguonos gruda…Reikia daryti tai ka reikia..Kitiap rezultato nebus..

        Atsakyti
        • 2014/06/29 at 19:47
          Permalink

          Na šiuo metu panašu, kad Rolandas žaidimais neužsiminėja :), o tie kurie žaidžia, na lai žaidžia jie tarp savęs 🙂

          Atsakyti
    • 2014/06/29 at 19:06
      Permalink

      Rintintinai, jeigu Rolandas pradėtų užsiiminėti populizmu, demagogija ir "žaistų tokiomis pačiomis kortomis" kaip ir kiti politiniai pašlemėkai, tai jis ir taptų tokiu pačiu. Koks tuomet būtų tikslas puoselėti tą prasmių lauką išduodant savo principus? Manau, kad tikslas yra vienyti sąmoningus ir panašiai mąstančius žmones, tokiu būdu užkertant kelią bereikalingiems ginčams ir konfliktams viduje; žinoti kiek žmonių apjungia "Mūsų gretas" ir adekvačiai planuoti tolimesnius žingsnius. Tačiau turint omenyje prezidento rinkimų rezultatus ir panašu, kad referendumas vargu ar perkops 20% ribą, akivaizdu, kad pagrindinė masė piliečių yra lengvai manipuliacijoms pasiduodanti avių banda. Tačiau manau, kad žmonės patys ieškos tokių kaip R. Paulauskas, kai vakarietiškos šlykštynės pradės akis badyti. Baisu tik, kad nebūtų tuomet jau per vėlu. Kartais man atrodo, kad Lietuva yra Marse ir informacija apie tai kas dedasi Žemėje pasiekia lietuvius tik po kelių metų.

      Atsakyti
      • 2014/06/29 at 20:06
        Permalink

        Atsakysiu sitiap… Ikrito viena diena zmogelis i lauko tuoleta …ir saukia : gaisras ,,gaisas…zmones isvkeite gaisrininkus , atvyke gaisirininkai rado zmogeli ismatu duobej..Klausia jo ..Kodel tu saukei "gaisras" ..Zmogelis atsako: "jeigu buciua saukes : sudas sudas , negi butumet atvaziave"…Taip kad arba darai tai ka reikia daryt arba rezultato nebus….Kitu atveju tik giasime savo laika..

        Atsakyti
        • 2014/06/30 at 01:02
          Permalink

          Labai daug gramatinių klaidų darai. Tik neįsižeisk, tiesiog vietomis net mintį galima pamest. O aš norėjau pasakyti tik tiek, kad aplink Rolandą pradeda burtis žmonės kaip tik dėl jo pasirinkto skaidraus bendravimo formato, kai klausytojas/žiūrovas/pašnekovas yra gerbiamas ir jaučia jog nesistengiama kabinti makaronų ant ausų. Nuoširdu/logiška/paprasta – tai yra vertybės, o tu siūlai į jas nusispjaut. Užteko poros Rolando naktigonių ir supratau, kad žmogus yra tikras. Bet taip pat užtektų poros laidų tavo siūlomu formatu, kad viskas nueitų velniop. Tavo siūlomas kelias yra trumpalaikis, be jokios išliekamosios vertės. Jį pasirinkus, tautinė savimonė niekad ir nepasikeistų.

          Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *